Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

Σάλος στα Social Media με τον Παπά ντυμένο Πιγκουίνο



Σάλος έχει προκληθεί στα internet μετά την δημοσιοποίηση της παρακάτω φωτογραφίας οι οποία απεικονίζει τον Πατέρα Παρθένιο από τον Ι.Ν. Αγίου Βερίκοκου ντυμένο με μία στολή πιγκουίνου, πιθανόν για να γιορτάσει στο φετινό καρναβάλι. Παρά τις πολλές του απολογίες
, ο κόσμος συνεχίζει να τον κατακρίνει για την πράξη του αυτή, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες της τελευταίας στιγμής, η υπόθεση έφτασε μέχρι και στον εισαγγελέα.


Μάλιστα, και ο ίδιος ο Πάπας Φραγκίσκος της Ρώμης έστειλε το μήνυμά του για το συμβάν μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter. Δείτε το tweet του παρακάτω:


Εμείς βρήκαμε τον πατέρα και συζητήσαμε μαζί του ώστε να διαπιστώσουμε τι ακριβώς συνέβει.

Η συνέντευξη: 


-Δημοσιογράφος: Τι χαμπάρια μεγάλε, έχεις κάνει πάταγο.
-Παπάς: Ε.. ναι (γέλιο) η αλήθεια είναι αυτή, έχω γίνει λιγάκι γνωστός τον τελευταίο καιρό.

-Δημοσιογράφος: Τι παίχτηκε ακριβώς;
-Παπάς: Τι να παίχτηκε ρε παλικάρι 'μ, εγώ στου καρναβάλ' του χωριού μου πήγα και ο κόσμος κατευθείαν να με κρίν'. Δεν τους καταλαβαίνω, δεν έκανα κάτι κακό, είμαι αθώος.
-Δημοσιογράφος: Γιατί πιγκουίνος;
-Παπάς: Κοίτα, εγώ γενικά τέκνον μου, τα ζώα τα 'γαπάω. Αλλά πως να το κάνουμ΄ ρ' αδερφέ, με πιγκουίνους μεγάλωσα, με πιγκουίνους ζώ, πιγκουίνος ντύθηκα. 

-Δημοσιογράφος: Γνώμη για haters;
-Παπάς: Χέτερς γκονα χέιτ που λεν'

-Δημοσιογράφος: Μετά από τα αμέτρητα αρνητικά σχόλια που δέχεσαι καθημερινά, πιστεύεις ότι η καριέρα σου ως ιερέας μπορεί να μην πάει και τόσο καλά στο μέλλον;
-Παπάς: Ήδη μ' άφησαν απλήρωτο το μηνιάτικο, έ μετά απ' αυτό, μου 'στειλαν κι ένα mail απ τα Pollareti γιατί λέει ψάχνουν μασκουότ και μ' είδαν και τς άρεσα. Τι να πω, καλά λεφτά να 'χει.

Δημοσιογράφος: Σε ευχαριστώ πολύ παπά μου, καλή συνέχεια σου εύχομαι.
-Παπάς: Την ευχή 'μ να χεις παλικάρι μου, στο καλό..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου